FANDOM

Bez tytułu

Plac Zabaw

Plac Zabaw - To tutaj możesz pobawić się z pupilkiem. Znajdziesz tu trzy gry: Przygoda, Bang Bang i Piłka nożna. Za zagranie w każdą grę dostajesz monety, doświadczenie i punkty szczęścia. Każdego dnia w jedną grę możesz zagrać 5 razy, chyba, że kupisz specjalną kartę, która przywróci Ci 5 rozgrywek wybranej gry! Możesz kupic ją w Magicznym Sklepie. 

Przygoda Edytuj

Biegasz pupilkiem po platformach, tak aby nie spadł. Skacząc na niektóre platformy, możesz dostać monety, doświadczenie albo punkty szczęścia.  

Za przejście progu 30 platform, otrzymasz 1 punkt doświadczenia oraz 30 monet; 1 punkt doświadczenia i 90 monet za 50 platform i 2 punkty doświadczenia oraz 150 monet za wynik 100 platform! 
Bez tytułu1

Bang Bang Edytuj

Bez tytułu12
Pupilki wyskakują z różnych dziur, a ty musisz na nie kliknąć, zanim znikną. Ale uważaj! Nie klikaj na trupie czaszki, jeśli klikniesz na pięć: przegrywasz. 

Piłka nożna Edytuj

Na boisku są porozrzucane piłki, a ty musisz wbić je do bramki. Na każdej piłce jest coś napisane (np. 20 monet), jeśli wbijesz piłkę do bramki dostajesz to co było na niej napisane. 

Piłka Nożna

Więcej z Fandomu

Losowa wiki