FANDOM

Co to jest „Pet Party” i co umożliwia?

W Pet Party możesz adoptować swojego własnego małego pupilka, a następnie dbać i opiekować się nim. Tylko od Ciebie zależy jak Twoje maleństwo będzie wyglądać. Salon piękności oferuje setki różnych ustawień by puścić wodze fantazji! Posiadasz też dom w Party Town, którego pokoje można dowolnie wyposażać i dekorować. Pilnuj, by pupilek zawsze był zadowolony i wiódł szczęśliwe, spokojne życie. Odwiedzaj swoich znajomych i graj razem z nimi. Jeżeli chcesz, możesz nawet z innym pupilkiem wziąć ślub! Graj w mini gierki, pielęgnuj ogródek, sadź rośliny – w Pet Party Twoje możliwości są prawie nieograniczone! Pet Party to najsłodsza gra!

Jak się troszczyć o pupilka?

Po lewej stronie ekranu widać 4 paski, które powinny być na wysokim poziomie: zadowolenie, czystość, zdrowie oraz szczęście. Gdy tylko pupilek poczuje głód, jego zdrowie zacznie maleć. Kupuj jedzenie w supermarkecie, lub używaj tego, które masz już w przechowalni, by karmić swoje maleństwo. Smutnemu pupilkowi maleje zadowolenie. Użyj piórka albo szczotki, bo go doprowadzić do śmiechu. Wokół brudnego pupilka kręcą się muchy, a jego czystość maleje. Płyn do kąpieli albo mydło są idealnym rozwiązaniem tego problemu.

Jak ubrać mojego pupilka?

Gdy już kupisz ubrania, buty, czapki i inne ozdoby w sklepie z modą, znajdziesz je w swojej szafie z ubraniami – na prawo od przechowalni. Wystarczy, że na nią klikniesz i przeciągniesz ubrania na pupilka. Wszystko, czego Twój zwierzaczek nie ma na sobie, będzie tam na niego czekało.

Jak się kupuje rzeczy i jak się dekoruje pokój?

Żeby coś kupić, musisz się udać do któregoś ze sklepów. Możesz to zrobić albo poprzez listwę na dole gry, albo wychodząc z domu na ulicę Handlową w Party Town. Drugi sposób działa poprzez kliknięcie symbolu drzwi. Jeżeli tylko posiadasz odpowiednią ilość monet, nic nie będzie stało na przeszkodzie dalszych zakupów. Po zakupach, nowe przedmioty znajdą sie automatycznie w Twojej przechowalni (produkty spożywcze, meble, dekoracje), albo w szafie na ubrania (tekstylia). Otwórz przechowalnię lub szafę na ubrania i przeciągnij rzeczy by ich użyć. Po zamknięciu tych pomieszczeń, przedmioty pozostaną w miejscu gdzie ostatnio leżały.

Jak sprzedawać przedmioty i ubrania?

Aby coś sprzedać, otwórz przechowalnię lub szafę na ubrania i przeciągnij wybrany przedmiot na pudełko z symbolem złotych monet (po lewej stronie). Cena jest na stałe określona, jako procentowa część oryginalnej wartości.

Jak wysyłać prezenty?

Aby coś wysłać w prezencie, otwórz przechowalnię lub szafę na ubrania i przeciągnij wybrany przedmiot na pudełko z symbolem kokardy (drugie od lewej). Następnie wybierz kogoś ze znajomych. Jeżeli chcesz, możesz dodatkowo skrobnąć kilka słów. Innym sposobem jest odwiedzanie znajomych i przeciągnięcie w ich domku rzeczy z Twojej przechowalni.

Jak sadzić kwiaty i drzewa?

W Sklepie ogrodniczym możesz kupić nasiona warzyw, kwiatów oraz drzew. Po zakupach znajdziesz je w Przechowalni. Warzywa i kwiaty sadzimy po lewej stronie, natomiast drzewa po prawej. Dojrzewanie roślin różni się. Czas jest wyświetlany w chmurce, która się pokaże po najechaniu kursorem na daną roślinę. Gdy czas już upłynie, pokażą się owoce, które będzie można zerwać klikając na nie myszką.

Jak pomagać znajomym w ich ogródkach i dostawać za to złote monety?

Odwiedź kogoś ze swoich znajomych i udaj się do ogródka. Tam, strach na wróble już czeka, by zaproponować Ci jakieś zadanie. Po prostu kliknij na niego i wybierz jedno z trzech zadań: walki z chwastami, pielęgnacji grządek, podlewania roślin. Po wyborze, możesz od razu rozpocząć. Twój pupilek może codziennie 3 razy pracować, zarabiając za każdą godzinną pracę 200 złotych monet. W ten sposób w ciągu całego dnia można uzbierać nawet 600 złotych monet! Gdy minie godzina, możesz kliknąć na symbol domku w dolnym prawym rogu, aby powrócić do domu. Znajomi mogą jednak wyprosić Twojego pupilka, jeżeli nie zostanie on odebrany po godzinie. W takim przypadku połowa zarobku trafia do nich. Dlatego lepiej pilnuj czasu pracy, żeby nikt Ci nie sprzątnął kasy sprzed nosa! :) Wskazówka: gdy Twój pupilek pracuje u kogoś w ogrodzie, nic innego nie można w grze robić. Dlatego opłaca się podejmować prace w momencie opuszczania gry – np. przed pójściem spać.

Jak mogę grać w mini gierki?

Mini gierki można znaleźć na placu zabaw, który znajduje się w prawym dolnym rogu. Wybierz sobie którąś grę i baw się zdobywając złote monety i punkty szczęścia. W każdą grę możesz się bawić 10 razy dziennie. Możesz też trenować, ale pamiętaj, że wtedy nie będzie można zbierać żadnych bonusów. Wskazówka: w Magicznym Sklepie możesz kupić magiczną kartę gry. Dzięki niej będzie można znów zagrać 10 razy w wybraną grę.

Jak zmienić wygląd pupilka?

Wygląd pupilka można w każdej chwili zmienić odwiedzając salon piękności. Tutaj możesz też nadać imię swojemu maleństwu oraz zdecydować o płci.

Jak mogę powiększyć pokój w moim domu?

Jeżeli któregoś dnia zabraknie Ci miejsca w pokoju, możesz się udać do Magicznego Sklepu po kartę powiększenia pokoju. Powiększają one Twój pokój o 20% i 50%. Po zakupie, wystarczy wejść do wybranego pokoju i wyciągnąć kartę z przechowalni.

Jak mogę pokazać znajomym, że mi się ich pokoje podobają?

Wystarczy, że odwiedzając ich domek, klikniesz na symbol kciuka, znajdujący się w górnym prawym rogu. Każdą osobę możesz tylko raz dziennie pochwalić.

W jaki sposób można zarabiać złote monety?

Oto kilka sposobów jak można dorobić trochę grosza ;)

1. Odwiedzaj znajomych i sprzątaj u nich w pokoju, wyrzucaj śmieci, karm, baw się z nimi. Za wszystkie te rzeczy nie tylko dostaniesz złote monety, ale także doświadczenie!

2. Mini gierki to kolejny sposób na zdobycie złotych monet, a czasem i punktów szczęścia!

3. Na ulicy Handlowej można spotkać wiele osób, a niektóre z nich dadzą Ci prezent. Uważaj jednak – może się zdarzyć, że Cię napadną!

4. Kupuj warzywa i drzewa i sadź je w ogrodzie. Plony będzie można potem sprzedać.

5. Kiedy oddalasz się od gry na dłuższy czas, możesz pójść pracować w ogródku znajomych. W ten sposób możesz zarobić 3 razy dziennie po 200 złotych monet.

6. Poprzez udział w konkursach organizowanych przez Plingę można wygrać złote monety, przedmioty, tajemnicze Magiczne Nasiona, a czasem nawet Szafiry!

7. Inne możliwości spróbuj odkryć na własną rękę…

Jak mogę zwiększyć moje punkty doświadczenia?

Można to uzyskać na wiele sposobów:
1. Po rejestracji wykonaj pierwsze zadania wprowadzające.
2. Kupuj na ulicy Handlowej.
3. Odwiedzaj znajomych.
4. Dbaj o pupilki znajomych i domy, w których mieszkają.
5. Pomagaj w ogródkach znajomych.
6. Wysyłaj prezenty.
7. Graj w mini gry na placu zabaw.

Co to jest zdrowie i jak się je powiększa?

Zdrowie ukazuje fizyczny stan Twojego pupilka. Gdy wartość ta jest niska, zwierzątko będzie się poruszało dużo wolniej i zbieranie doświadczenia, również zwolni. Karm pupilka regularnie, by zawsze miał siły!

Co to jest zadowolenie? Jak się je powiększa?

Zadowolenie przedstawia humor Twojego pupilka. Im gorszy wynik, tym wolniej będzie się zbierało nowe doświadczenie. Wyszczotkuj pupilka, lub połaskocz piórkiem, a natychmiast poprawi mu się samopoczucie.

Co to jest czystość i jak się ją podnosi?

Czystość przedstawia stan higieny Twojego pupilka. Muszki wokół zwierzaka to znak, że dawno nie był myty i trzeba się nim zająć. Potrzebne do tego będą kosmetyki z supermarketu, lub np. wanna.

Co to jest szczęście i jak je podnieść?

Poprzez codzienne granie w Pet Party możesz podnieść swoje szczęście np. podczas pierwszego logowania danego dnia. Punkty te są szczególnie potrzebne przy otwieraniu Skrzyń Szczęścia, które kryją w sobie różne wyjątkowe niespodzianki.

Dlaczego nie widzę wszystkich moich znajomych na liście w Pet Party?

Aktualnie lista znajomych jest ograniczona do 100 osób. Być może kiedyś zostanie rozszerzona. Z pewnością damy znać, gdy ten dzień zacznie się zbliżać ;)

Mój pokój został urządzony, ale inni go jeszcze nie widzą.

Czasami potrzeba trochę czasu, żeby nowe zmiany zostały automatycznie zapisane. Jeżeli nie chcesz czekać, możesz kliknąć na swój dom i w górnym prawym rogu nacisnąć dyskietkę.

Ile można mieć pokoi?

Aktualnie można mieć 9 pokoi i ogród. W przyszłości wprowadzimy jednak wiele nowych funkcji :)

Nie mogę znaleźć kupionych ubrań.

Kupione ubrania powinny być w szafie z ubraniami (ikona koszulki). Gdyby ich tam jednak nie było, spróbuj ponownie uruchomić Pet Party.

Udało mi się wyrzucić śmieci, a mimo to nie dodało mi punktów doświadczenia ani złotych monet. Może się zdarzyć, że ktoś w tej samej chwili ułamki sekund przed Tobą zrobił to samo.

Jak złożyć komuś propozycję zostania parą?

Wystarczy odwiedzić taką osobę i kliknąć po lewej stronie na szare serduszko. Zastanów się jednak dokładnie. Jeżeli dana osoba nie będzie odpowiadała na Twój wniosek, będzie trzeba użyć karty wolności z Magicznego Sklepu, by móc zapytać kolejną osobę.

Co to jest poziom zażyłości i jak go zwiększyć?

Zażyłość to jeden z warunków bycia później małżeństwem. Jeżeli jesteś już z kimś parą, to wasza zażyłość musi urosnąć do 100% zanim ślub będzie możliwy. Można to osiągnąć na kilka sposobów. 1. Odwiedzając siebie raz dziennie, zażyłość wzrośnie o 1 punkt. 2. W Magicznym Sklepie można kupić czekoladowe serce, które można użyć raz dziennie i podniesie zażyłość o 2 punkty. 3. Różane serce z magicznego sklepu podniesie zażyłość o kolejne 3 punkty. 4. Jeżeli bardzo wam się spieszy to można w Magicznym Sklepie dostać kartę zażyłości, która od razu da wam 100% zażyłości! Wskazówka: jeżeli któryś z partnerów nie odwiedzi drugiego, to obu zostanie odebrany 1 punkt zażyłości.

Kiedy mogę się oświadczyć?

Żeby się oświadczyć 2 warunki muszą być spełnione. Po pierwsze, para musi posiadać 100% zażyłości. Po drugie, oba pupilki muszą być pełnoletnie, czyli minimum na 10. poziomie. Jeżeli już do tego dojdzie, będzie można wysłać jedne oświadczyny. W tym celu należy w Magicznym Sklepie kupić pierścionek zaręczynowy i podarować go drugiej osobie. Ta będzie mogła zdecydować czy przyjmuje, czy odrzuca oświadczyny. W przypadku odrzucenia, pierścionek wraca do oświadczającej się osoby, a zażyłość spada do 0.

Małżeństwo

W Magicznym Sklepie są różne przedmioty, które mogą wykorzystywać tylko małżeństwa. Np. specjalne ramki na zdjęcia, na których widać oboje małżonków!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki