FANDOM

Donatella McCart (ur. 9 kwietnia 2011 roku na Gry.pl - zm. 30 czerwca 2014 roku tamże) - żeński pupilek, singielka z 16 poziomem. Jej opiekunką była olga07olga.

WyglądEdytuj

Petp.png

Donatella McCart w swoim pokoju.

Donatella McCart miała brązowe kucyki. Nosiła różowy kapelusz z kwiatem, różowe spodnie i buty. Miała duże brązowe oczy i szczękę drakuli. Wzdłuż twarzy miała biały pasek, a kolorem jej skóry był brązowy.

ŻyciorysEdytuj

Konto "olga07olga" na Gry.pl założyła 9-letnia wówczas Ola. Pierwszą grą, w którą dziewczynka zagrała, było Pet Party. Pupilka miała cztery imiona: Britney, Britta, Brittany aż w końcu Donatella McCart. 

Miejsce zamieszkaniaEdytuj

Pupilka mieszkała w siedmiopokojowym mieszkaniu. 6 maja 2013 roku została właścicielką działki nr 1514, jednak z powodu bardzo długiego nie wchodzenia, działka poszła na licytację. 28 marca 2014 roku zaczęła walkę o działkę nr 161, którą wygrała. Mieszkała tam aż do 30 czerwca 2014 roku, czyli do dnia, w którym Pet Party zostało oficjalnie zamknięte.

Stan cywilnyEdytuj

Donatella McCart przez dłuższy czas była singielką z powodu, że wymagania chłopaka to "Musi mieć min. 16lvl.". W maju 2013 była w związku z SONY, jednak z niewyjaśnionych przyczyn, małżeństwo zostało zakończone. Pod koniec roku 2013 do 2014 była w związku małżeńskim z innym pupilkiem. 

ŹródłaEdytuj

Informacje olga07olga

Więcej z Fandomu

Losowa wiki